چطور کسب و کار فروش قطعات یدکی ام را طراحی کنم؟
نوشته شده توسط : حمید

شما می توانید با اجرای تبلیغات کوتاه مدت برای افزایش فروش یا سرمایه گذاری در خدماتی (فروش قطعات خودرو) که ارائه می دهید ، تجارت قطعات یدکی را توسعه دهید. ارائه ارزش بهتر ، تحویل سریعتر ، طیف وسیع تر ، کیفیت بهتر یا محصولات تخصصی که تهیه آنها در جاهای دیگر دشوار است می تواند به شما در ایجاد روابط قوی تر و بلند مدت با مشتریان کمک کند.

برای توسعه کسب و کار خود ، باید چشم اندازهایی را که نیاز به نوع محصولات و کیفیت خدمات ارائه شده دارند شناسایی کرده و مزایای آن را به وضوح بیان کنید.

از رقبا متمایز شوید


با ارائه قطعات یدکی با کیفیت و ضمانت های طولانی کسب و کار خود را متمایز کنید. اهمیت قطعات با کیفیت را در مقایسه با جایگزین های کم هزینه که ممکن است زودتر به بازدهی برسند و زودتر خراب شوند، خودتان را زیر سوال نبرید!

برای تأمین قطعات یدکی یا قطعات یدکی سازندگان تجهیزات اصلی از تولید کننده معتبر قطعات با نام تجاری بالا ، کیفیت تصویر خود را دریافت کنید.(مثلا مدیران خودرو، ایرانخوردو،سایپا،کروز)

به دنبال چشم اندازها باشید


چشم اندازهای کسب و کار خود را مشخص کنید. مشتریان با حجم بالا مانند شرکت های خدمات و تعمیر ، تکنسین های خدمات مستقل و اپراتورهای حمل و نقل را هدف قرار دهید. راه اندازی یک عملیات عمده فروشی لوازم یدکی برای تامین خرده فروشی هایی که لوازم یدکی می فروشند. فرصت های عرضه قطعات تخصصی برای محصولات قدیمی که عموماً در دسترس نیستند را بررسی کنید ، مانند لوازم یدکی خودروهای قدیمی یا کامیونت هایی مثل داف!

آسان بگیرید!


سفارش و خرید از مشتریان را برای مشتریان راحت کنید. یک وب سایت با صفحات کاتالوگ محصولات خود و امکان سفارش آنلاین ایجاد کنید. به مشتریان بزرگ صفحات وب سفارشی یا کاتالوگ های چاپی ارائه دهید که محصولاتی را که مرتباً از شما سفارش می دهند نشان می دهد. یک سرویس پاسخگویی تلفنی 24 ساعته برای مشتریان ایجاد کنید تا سفارشات فوری را خارج از ساعات کاری معمول شما ثبت کنند.

برای اطلاع بیشتر در زمینه فروش قطعات یدکی به صورت اینترنتی، می توانید مقاله بهترین روش فروش لوازم یدکی را بخوانید!

انعطاف پذیر و راحت باشید


برای بهبود راحتی ، طیف وسیعی از گزینه های تحویل را به مشتریان ارائه دهید. ارائه خدمات و تعمیر مشتریان با خدمات تحویل سریع یا جمع آوری تعمیرات فوری. خدمات تحویل یک روزه را برای مشتریانی که قبل از زمان معینی سفارش می دهند ، مثلاً ساعت 3 بعد از ظهر ، معرفی کنید. برای مشتریانی که سفارش آنلاین یا تلفنی می دهند ، یک نقطه جمع آوری ویژه در محل خود در نظر بگیرید.

پاسخگوی مشتریان بزرگ باشید


خدمات مدیریت سهام به مشتریان بزرگ ارائه دهید. خرید سهام آنها را تجزیه و تحلیل کنید و الگوهای استفاده را مشخص کنید. خدمات پر کردن سهام را ارائه دهید که اطمینان حاصل کند مشتریان همیشه سطح مناسب سهام برای قطعات مورد استفاده معمولی را دارند. ارائه خدمات تحویل برنامه ریزی شده برای قطعات با حجم کمتر. شامل گزارشات مربوط به استفاده از سهام به عنوان بخشی از خدمات مدیریتی خود باشید.

کسب و کار خود را تبلیغ کنید


افزایش فروش کوتاه مدت با اجرای تبلیغات در قطعات پرطرفدار و پرحجم مانند کیت های سرویس خودرو که شامل فیلتر ، شمع و روغن با قیمت تبلیغاتی است. برای رانندگی در زمستان ، محصولات فصلی مانند ضد یخ و برف پاک کن شیشه را تخفیف دهید. برای مشتریان دائمی طرح های تشویقی ایجاد کنید تا فروش مجدد را با ارائه پاداش برای مشتریانی که از هدف خرید شما تعیین کرده اند ، تشویق کنید.

 

چطور سود فروش لوازم یدکی را می توان افزایش داد؟

1
تشخیص شماره قطعات را برای کارکنان پیشخوان آسان کنید. برای جایگزینی سیستم های کاغذی ، روی فهرست قطعات الکترونیکی سرمایه گذاری کنید. کارکنان را آموزش دهید تا از فهرست الکترونیکی به نحو احسن استفاده کنند. کاهش زمان لازم برای یافتن شماره قطعات توسط کارکنان ، بهره وری و خدمات به مشتریان را بهبود می بخشد. کارکنان می توانند به مشتریان بیشتری خدمت کنند ، که به احتمال زیاد از خدمات سریع راضی هستند و فرصت های بیشتری را برای فروش در آینده افزایش می دهند.

2
کاهش یا حذف خطاها در سفارش. سفارش قسمت اشتباه و ترتیب بازگشت و تعویض هزینه ها را افزایش داده و حاشیه ها را کاهش می دهد. کارکنان را برای بهبود دقت آموزش دهید و انگیزه هایی را برای بهبود عملکرد ارائه دهید. مدیریت موجودی برای به حداقل رساندن از بین رفتن مشتری ها!!. تجزیه و تحلیل سابقه خرید برای شناسایی سهام سریع در حال حرکت و حذف اقلام منسوخ شده. سطح سهام را با رزرو در بخش خدمات همگام کنید.

3
برای ایجاد فروش افزایشی قطعات یدکی خودرو ، با بخش خدمات همکاری نزدیک داشته باشید.همکاران بسیاری از اوقات می توانند به شما سرنخ بدهند! شما می توانید همیشه از آن ها ایده بگیرید و از روش هایی که آن ها استفاده می کنند و جواب می گیرند استفاده کنید! حتی می توانید اشتباهاتشان را در نظر بگیرید و سمت آن ها نروید! 





:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: